beoordeeld met 4,3/5,0

Wat te doen als mijn provider de verhuiscode niet geeft?

Wat te doen als mijn provider de verhuiscode niet geeft?

Providers van domeinnamen zijn verplicht om de verhuiscodes van een .nl domeinnaam binnen vijf werkdagen door te geven aan de geregistreerde houder van het domein. Krijg je de verhuiscode binnen 5 werkdagen niet? Stuur de provider dan een sommatie (per e-mail) met daarin het bericht de provider nogmaals in de gelegenheid te stellen om de verhuiscode binnen 5 werkdagen door te geven.

Ontvang je de verhuiscode nog niet van de provider? Dan kan je via ons een escalatieproces starten. Wij nemen dan contact op bij de juiste organisaties en zullen via die manier de provider sommeren de verhuiscode te sturen.

Let op: Het is van belang dat jij als persoon of bedrijf houder bent van de domeinnaam. Zorg er daarom voor dat jijzelf altijd houder bent van de domeinnaam.

Heeft dit artikel je geholpen?