Wij doen er alles aan om jou als onze klant zo goed mogelijk te bedienen, door de diensten te leveren die je hebt afgenomen bij ons.
Andersom verwachten wij ook van onze klanten dat zij hun facturen op tijd betalen. Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat je een factuur niet op tijd kan betalen. Daar hebben wij ook alles begrip voor, mits je dit tijdig bij ons aangeeft. Wij denken dan met je mee.
Handig om te weten
- Onze facturen hebben een betalingstermijn van 14 dagen
- Heb je automatische incasso ingesteld? Dan hoef je niks te doen
- Mislukt een automatische incasso? Dan dien je het bedrag handmatig te voldoen via iDEAL
- Na een mislukte automatisch incasso wordt het factuurbedrag verhoogt met 5,- EUR
- Is een factuur na 14 dagen niet betaald? Dan ontvang je nog 3 herinneringen verspreid over 3 weken
- Na deze 3 weken schorten wij de dienst op, je kan dan geen gebruik meer maken van alle diensten in je account totdat deze factuur is voldaan
- Is de factuur dan na 3 weken nog niet voldaan? Dan dragen wij de zaak over aan een incassobureau
Wij willen voorkomen dat wij facturen uit handen geven aan een incassobureau. Neem daarom altijd contact met ons op als je problemen hebt met het betalen van een factuur. Op die manier kunnen we samen tot een oplossing komen.